Reklamation

Skulle du være så uheldig, at en vare købt på vores webshop er defekt, og derfor ikke virker efter hensigten, bedes du udfylde nedenstående reparationsformular.

Husk at udfylde alle felter korrekt, så vi kan afhjælpe problemet bedst muligt. Mange kameraer, kikkerter og teleskoper er påført et serienummer, hvilket også skal påføres formularen. Hvis dit produkt ikke har et sådan, lades feltet stå tomt.

Vedlæg kopi af din købskvittering og udfyldt reparationsformular og send pakken til:

Image Foto ApS

Holte Midtpunkt 8-9

2840 Holte

Er produktet under garanti, udføres reparation/service uden beregning. Hvis produktet ikke er dækket af garanti, vil prisoverslag blive fremsendt inden reparation påbegyndes.

Vær opmærksom på at du selv er ansvarlig for de forsendelsesomkostninger der opstår ved reparation af dit produkt, og at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.

Ved returnering af varer til butikken er det kundens ansvar at pakken leveres direkte til butikken og ikke pakkeboks, i butikkens åbningstid. Derfor anbefaler vi at der ikke benyttes DAO, da disse kun leverer pakker om natten, hvor butikken holder lukket. Vi anbefaler pakker sendes retur via PostNord, GLS, Bring eller UPS.

Du er naturligvis også velkommen til at aflevere pakken personligt, hvilket kan gøres på ovenstående adresse. Hvis du vælger at aflevere pakken personligt, skal du stadig vedlægge købskvittering/faktura.

Klik for at udfylde vores reparations og serviceformular